niedziela, 30 czerwca 2013

Wreszcie

Doczekałam się zamówienia, bo dawno nie robiłam, moich ukochanych pudełeczek :) siedziałam chyba do 3 w nocy :) ale najważniejsze, że się podobało. Miał być podobny to tego i jest :) ale nie taki sam.










Jeszcze tylko do północy można nadsyłać zdjęcia prac na mój konkurs balonowy. Zapraszam Wszystkich chętnych. Szczegóły tu.

A to jeszcze drzewko - też jako prezent na ślub (ten sam). Tylko mam problem: muszę zamieścić na nim jeszcze coś w co włożyć można pieniążki. Myślałam o buteleczce wiszącej, ale jak przeczytałam na necie o szerokościach banknotów, okazało się, że będzie za mała, a większej (dłuższej) nie widziałam. Może koperta? Tylko jak ją umocować? Powiesić? Przykleić? Trochę przymały zrobiłam koszyczek. Skłaniam się ku innemu rozwiązaniu - zrobieniu nowego drzewka w filiżance z kieszonką na pieniążki. Znaczy, tak to sobie wymyśliłam ale czy by mi to wyszło i miało ręce i nogi? 

Pomóżcie. Może Wy wymyślicie coś sensownego.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)