niedziela, 19 maja 2013

Balon i KONKURS

Umyśliłam sobie któregoś dnia, że zrobię balon z papierowej wikliny. 

Sama baza była łatwa do zrobienia - górę wyplatałam na gumowym balonie, a koszyczek odręcznie. Najgorsze było połączenie góry z dołem, ale jakoś się udało :) Malowanie zajęło mi bardzo dużo czasu - z racji takiej, że było ciepło i mój Synuś chciał co chwilę wychodzić na dwór. Wiedziałam, że stare lakiery do paznokci kiedyś się przydadzą :) Musiałam dokupić tylko zielony, bo niebieskiego nie starczyło by na drugą taką samą część.  U góry jest zaczepek - można balonik powiesić. Stabilność konstrukcji zapewniają sztruksowe woreczki z kamyczkami.

Jestem dumna z efektu jaki uzyskałam :) Mój Mąż poszedł na nockę, a ja tak bardzo Wam chciałam pokazać balonik, że sama zrobiłam zdjęcia, dlatego wybaczcie ich jakość :) średnio się na tym znam.










A teraz najważniejsze: ogłaszam KONKURS!

A temat to: 
BALON właśnie :)

Termin nadsyłania zdjęć:
19 maj - 30 czerwiec

Zasady: 
1. Wykonaj balon - lub cokolwiek co Ci się z nim kojarzy -  dowolną techniką 
2. Zrób zdjęcie i wyślij je na adres ania.smoron@gmail.com do 30 czerwca 
3. Dnia 1 lipca wszystkie zdjęcia prac zostaną umieszczone na moim blogu i rozpocznie się głosowanie
4. Głosowanie potrwa od 1 lipca do 7 lipca
5. Każdy może oddać po 3 głosy, ale nie na siebie
6. Wyniki 8 lipca.
7. W konkursie mogą brać udział tylko osoby z Polski (ze względu na wysyłkę), ale głosować mogą już Wszyscy
8. Jeden Uczestnik może zgłosić tylko jedną pracę.

Nagrody:
Niespodzianka - dowiecie się 1 lipca :)

Czekam na Wasze wytworki z niecierpliwością.






1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)