poniedziałek, 4 marca 2013

60 urodziny Cioci Jadzi

Wczoraj Ciocia Jadzia obchodziła 60 urodziny - wszystkiego najlepszego :) i z tej okazji powstał kolejny exploding box. Trochę miałam z nim problemów - w trakcie zmieniła mi się koncepcja. Zrobiłam najpierw czapkę z różami (zawsze zaczynam od góry), a potem znalazłam piękną torebkę na prezenty ze storczykami i stwierdziłam, że potrzebuję storczyków, żeby zmienić czapkę. Na wysokości zadania stanęło jak zwykle nasze osiedlowe ABC :) Niedługo wykupię wszystkie kwiaty :)
A oto efekt:






Jednak po pokazaniu go Mamie, stwierdziłyśmy, że jest troszkę biedny i został wzbogacony o cekiny w kolorze jasnego fioletu. Niestety zapomniałam o zrobieniu zdjęcia. Ale nadrobię.

Aha ... zapomniałam napisać, że zakupiłam sobie już klej, tekturę falistą białą i papier fotograficzny a dzisiaj przyjdzie jeszcze mój nowy, spóźniony (miał być pod choinkę) dziurkacz narożny. Mogę więc tworzyć.

Słonecznie miłego dnia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)