wtorek, 26 lutego 2013

Na taśmie :)

Materiałów brak - a tu Teść ma urodziny - co robić, co robić??? Jak to co - kombinować :) Po wielu nieudanych próbach i przygodzie z różnego rodzaju klejami, przypomniałam sobie o taśmie dwustronnej :) I na ostatnią chwilę powstał "taśmowy" exploding box. 














Pewnie zastanawiacie się: skąd ona bierze takie piękne obrazy tulipanów i innych kwiatów? Zdradzę Wam moją tajemnicę - kiedyś zapisałam się na stronie magazynu COLOUR http://www.colour.com.pl/ i co jakiś czas przysyłają mi ww. gazetę. A w środku prawdziwe tornado barw, wzorów, kwiatów.... I tak sobie wycinam :) Jest jeszcze taka inna gazeta - Mój piękny dom - z której również korzystam. A także z wszystkich innych, które wpadną mi pod nożyczki :)

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)