wtorek, 5 lutego 2013

Na 75 Urodziny Babci Anielci

W sobotę moja ukochana Babcia Anielcia miała 75 urodziny. Nie mogło więc zabraknąć pudełeczka dla Babci :) To moje największe i jak dotąd najtrudniejsze do wykonania - a to ze względu na osobę, dla której zostało wykonane. Chciałam, żeby Babci Anielci się podobało. Wiadomo, im bardziej się staramy - tym mniej nam wychodzi. Najgorsze było ułożenie róż na czapeczce. Chyba z 20 razy się przymierzałam i zmieniałam kompozycję. Ale udało się :) Wszystkim się podobało i Babci również :)

Kartonowa baza na 15 cm x 15 cm x 15 cm, cała oklejona tekturą falistą białą. Na pokrywie piankowe róże (znowu kupione w osiedlowym ABC - niedługo wykupię cały zapas :) mam nadzieję jednak, że Panie zamówią je jeszcze :) bo są cudowne).
 
W środku znalazły się zdjęcia 4 dzieci Babci Anielci z rodzinami i tu musicie mi wybaczyć, że nie wkleję zdjęcia środka.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za odwiedzenie mojego bloga. Zapraszam ponownie i pozdrawiam :)